Zombie Army 4: Paratrooper Zombie Character
Kolları sıvayıp cehennemi temizleme vakti! Yüzbaşı Hector Jennings, uçağı Alplere çakıldığında, karlar altında hayatından daha fazlasını kaybetti. Uçağının enkazındaki bir paraşütçü üniformasını giyen Zombi Havacı, ölümlülüğünü elinden alan zombilere açtığı çetin savaşı sonuna kadar götürmeye kararlı!