Zombie Army 4: Molten Lava Weapon Skins
Şehirdeki en sıcak zombi katiline selam ver, direkt cehennem ateşinin içinden geldi! Bu silah kostümleriyle Introducing the hottest zombie slayer in town, straight from the fires of hell! Bu silah kostümleriyle ekipmanına erişmiş lava görünümü uygula*. *Kostümler temel oyunda tüm silahlara uygulanır ve DLC silahlarıyla uyumlu değildir.