Zombie Army 4: MAB 38 SMG Bundle
İtalyan Kraliyet Ordusu için tasarlanan ve yüksek yapı kalitesi nedeniyle seçkin birimler arasında popüler olan MAB 38, İkinci Dünya Savaşı'nın en etkili ateşli silahlarından biri oldu. Kalabalıkların arasından geçmek için mükemmel bir ağır silah! Bu Silah Paketinde bulunanlar: - MAB 38 hafif makineli tüfek - 2 Tılsım (Roma Fascesi + Roma Yüzbaşı Miğferi) - 2 özel Silah Görünümü (Tuhaf Tugay 'Royce' + İtalyan Kamuflajı)