Zombie Army 4: Lone Wolf Jun Outfit
Bir iş iyi olsun istiyorsan kendin yapacaksın. Yalnız kurt serüvenlerinde daha çevik ve daha korunaklı kıyafetlerle dolaşan Jun’un zombilere getirdiği yıkım karşısında hiçbir şey duramıyor!