Zombie Army 4: Josiah Detective Outfit
Josiah’ın, ofis kapısının kapandığını ve son müvekkilinin topuklu ayakkabılarla içeri girdiğini görüşünün üzerinden uzun zaman geçti. Telefon hatları kesildiğinden beri ondan haber alamadı. Yine aynı sokaklarda yürüyor olsa da artık en sevdiği barlar kapalı ve sürgülenmiş halde. Ara sokaklar, hâlâ tehditkar tiplerle dolu ama artık sorulara yanıt verebilecek halde değiller... Bu dosya, çözüleceğe benzemiyor ama pek önemi yok. Josiah’ın artık başka dertleri var. Bu paketin içeriği: - Josiah Dedektif Kıyafeti - Josiah için 2 Şapka (Fötr Dedektif Şapkası + Güneş Gözlüğü)