Zombie Army 4: Halloween Headgear Bundle
Kim demiş bir tek zombi sürüleri korkunçtur diye? Bu Cadılar Bayramı Headgear öğeleriyle düşmanlarının yüreğine korku salarken yanlışlıkla dostlarını bile korkutabilirsin! Bu Pakette tüm karakterlerin kullanabileceği 4 parça Cadılar Bayramı Headgear bulunur.