Zombie Army 4: Future Karl Outfit
Yaşlanmış ve kana bulanmış bu Karl’ın hangi paralel zaman diliminden geldiği belli değil. Geldiği yerde bu görünüm, gayet doğal bir görünüm olabileceği gibi Ölü Savaşı’nın devam ettiği karanlık bir gelecek de olabilir. Yardım etmek için veya tarihteki büyük bir felaketi önlemek, hatta çok daha kötü bir şeyden kaçmak için gelmiş olabilir... Bu paketin içeriği: - Gelecekten Gelen Karl Kıyafeti - Karl için 2 Şapka (Robot Gözü + Balistik Kask)