Zombie Army 4: French Resistance Fighter Character
Yaşasın direniş! Nazi zulmünden ailesini kaybederek sağ çıkan Marie, 2. Dünya Savaşı'nın asıl korkunç yüzünü zombiler ortaya çıkmadan önce görenlerden. Fransa'nın en korkulan gerilla savaşçılarından olan Marie, en sonunda Hitler'in korkunç Z Planını durduran time katıldı ve Avrupa'yı zombilerden temizleme savaşına hiç ara vermedi.