Zombie Army 4: Bloodsoaked Weapon Skins
Kimse zombilerle savaşmanın temiz bir iş olduğunu söylemedi. Bu silah görünümleri ile silahlarına kana bulanmış bir görünüm ver*. *Görünümler, temel oyunda tüm silahlara için geçerlidir ve DLC silahlarıyla uyumlu değildir.