Zombie Army 4: Black Ice Weapon Skins
Bu gibi silahlarla her an tetikte olacaksın! Bu silah görünümleriyle silahlarını mat siyaha boyayabilirsin.* *Görünümler temel oyundaki tüm silahlara uygulanır ve DLC silahlarıyla uyumlu değildir.