Zombie Army 4: Armour Plated Shola Outfit
Shola meşalesini ölümcül işlerde kullanıyor! Eski Zırhlı Devini ve süslü metal parçaları paslı bir zırh takımına dönüştüren bu kadının kalbi demirden!