Zombi Otomatik Tıktıkçı
Bu yepyeni özel Zombi Otomatik Tıktıkçı sürümüyle parmaklarındaki yükü hafiflet. 1 Otomatik Tıktıkçı ve özel Zombi görünümüne sahip olursun.