Yol ve Pist Arabası Paketi
4 farklı türde ve büyüleyici arabayı edinmek için Yol ve Pist Arabası Paketi'ni indirin. Chevrolet "Tyler McQuarrie" Camaro'nun gücünü hissedin, Nissan Auto Gallery Skyline GT-R'nin süratini keşfedin, Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde'te cenneti yaşayın ve Zenvo ST1 hypercar'ı evcilleştirin.