Yıkım Derbisi Paketi
GRID'in efsanevi Yıkım Yarışı oyun modunun GRID 2'ye geldiği bu ücretsiz indirme paketiyle birlikte GRID 2'nin hasar motorunun sınırlarını zorla. Klasik Jüpiter Eagleray Mk5'i al ve tek oyunculu, iki ekranlı ve online Detroit Yıkım Yaarışı Stadyumu'ndaki iki pistte önündekileri parçalayarak ön sıralara tırman!