Yeraltı Hikayesi
Yeni keşfedilen portalla Yeraltı Dünyası’nda maceraya atılın ve Black Seraphim tarafından korunan gizemli kuleyi bulun. Bu pakette, Ancaria Yeraltı Dünyası’nda geçen tümü yeni 4 görev vardır.