Yepyeni; Tamamen Farklı Garip Doktor Paketi
Üstün Büyücü Garip Doktor ve güçlü dostu Clea, Karanlık Boyuta seyahat etmek ve kötü Mordo ile Dormammu'yu savuşturmak zorunda. Bu pakette 8 adet oynanabilir karakter bulunuyor!