Year of the Spider
Sezon gelir, sezon gider. Ancak örümcek her zaman kalır. Ta ki şimdiye kadar! Haşere İlaçlama kargaşasıyla dolu bir yılı Kill It With Fire: Year Of The Spier ile kutlayın. Bu eklentide yeni görev, yeni mod, yeni örümcek türleri, tonlarca yeni ekipman ve yükseltmeler var. Gösterinin yıldızı ise örümceklerle onların doğal ortamında, yani arka bahçede savaşmakta görevlendirildiğin yeni "Örümcek Yuvasına Doğru" görevi. Örümcekleri saklandıkları yerden çıkartmak için uzaktan kumandalı bir drone ile gökleri kullan, sonra da çim biçme makinesinin motorunu çalıştırıp onları indir. Tüm ağır işleri yapmaktan sıkıldın mı? En İyi Yaban Mersini Tomurcuklarını kullanarak örümcekleri dönüştürerek kendi Örümcek Kardeşler ordunu kur! eni Bayram modu ile yılın en muhteşem zamanlarını kutla. Noel Baba'nın lazer silahları gibi harika ödüllerin kilidini açmak için her seviyede bayram ağacını süsle. Eğer daha çok hayaletleri ve hortlakları seviyorsan yeni Cadılar Bayramı moduna bir bak. İlk 3 görevin gece sürümünü oynayarak, yeni hedefler tamamlayacak ve hatta ürkütücü hayalet örümceklerle karşılaşacaksın. Korkunç "Avustralya Modu" tamamlayıcısı ve çok daha fazlasını veren kornanın kilidini açmak için tüm seviyelerdeki hedefleri tamamla! Tüm bunlar ve yeni yükseltmeler, takipçi yükseltmeleri, tamamlayıcılar ve yeni Omega Dosyası gibi çok daha fazlası seni bekliyor. Ve seni tüm oyunda Çöpçü avına çıkartabilecek büyüklükteki yeni sırları sakın unutma! Kill It With Fire: Year Of The Spider'a hemen göz at!