Yaz Seviyeleri
Sonunda Arendelle'e YAZ geldi! YEPYENİ Yaz haritasında 30 seviyede oynayıp Olaf’la birlikte güzelce bronzlaşın! Spinning Whirlpools ve Olaf’s Sail Boat gibi yeni oynanış mekaniklerinin tadını çıkarın! Özel ödüllerin kilidini açmak için tüm koleksiyon öğeleri olan çiçekleri toplayın!