Yarış Arabası Dış İskelet Paketi
Yarış Arabası dış iskelet paketiyle dış iskeletini turbo hızlandır. Süslü dış iskeletin ve kanun kaçağı miğferin ile cehennemin kapılarını yeniden aç.