Yaratık Kostümü: Hunter γ (Resident Evil Outbreak)
Derinlerden klasik ve renkli bir kostüm geri dönüyor. Bu, Resident Evil Outbreak'teki kostümüne dayanan Hunter γ için bir kostümün kilidini açar.