XDefiant Kızıl Paket
Bu kombo, gözlerinizi kana bürüyecek! Kızıl Samir görünümü ve MP5 için uygun Kırmızı Mermer kaplamasını içerir. XDefiant, hızlı tempolu çatışmalarda yarıştığınız, oynaması ücretsiz bir birinci şahıs çevrim içi arena nişancısıdır. Çıkışta kullanıma sunulacak çapraz oyun ile çeşitli platformlardaki arkadaşlarınızla da oynayabileceksiniz. Özelleştirilebilen Teçhizatlar Oynama tarzınızı kendinize en uygun hâle getirmek için silahlar, eklentiler ve aletler barındıran, geniş bir cephanelikten seçim yapın. Oyun tarzınızı mükemmelleştirecek şekilde oynarken herhangi bir fraksiyon ile dilediğiniz silahı birleştirin ve yeni seçeneklere erişim kazanın. Fraksiyonlar Fraksiyonlar, simgesel Ubisoft evrenlerinden alınmıştır ve her birinin eşsiz kabiliyetler ile ultralara sahip olduğu, farklı sınıfları temsil eder. Altı oyuncudan oluşan takımınızı toplamak için herhangi bir fraksiyondan istediğiniz karakteri seçin. Stratejinizi adapte etmek için oyun esnasında istediğiniz zaman fraksiyonunuzu değiştirebilirsiniz. Haritalar, Modlar ve Karmaşa Oyun çıktığında, birçok farklı arenanın yanı sıra aralarında Bölge Kontrolü, Eşlik Etme, İşgal ve daha fazlası bulunan lineer modlar da yer alan, farklı türlerdeki 14 haritada oynayın. Standart karşılaşmalarda mücadele edin ya da bol rekabetli dereceli modda kademe atlayın. Her Sezon Yeni İçerik Her üç ayda bir, yepyeni bir fraksiyon, yeni karakterler, haritalar, silahlar, kozmetikler ve etkinlikler içeren, yeni bir sezon başlayacaktır. Canlı bir oyun olan XDefiant, geniş çeşitlilikteki yeni ve eğlenceli içeriklerle dolu, keyifli deneyimler sunmaya her sezon devam edecektir.