WRESTLEMANIA'NIN KIRK YILI Süperstarların WWE Efsaneleri hâline geldiği WrestleMania, en büyük spor eğlencesi etkinliğidir. Kariyerlere yön veren en unutulmaz maçları içeren 2K Showcase of the Immortals'da WrestleMania'nın en güzel anlarını sürükleyici bir anlatımla tekrar deneyimleyin. EFSANEVİ KADRO WWE 2K24; "Stone Cold" Steve Austin, Undertaker ve Andre the Giant gibi WWE Efsanelerinin yanı sıra "The American Nightmare" Cody Rhodes, John Cena, Rhea Ripley ve Roman Reigns gibi mevcut WWE Süperstarlarının yer aldığı yıldızlarla dolu bir kadroya sahip. Efsanelerin olağanüstü girişleri ve özel hareketleri, ultra gerçekçi grafiklerle zenginleştirildi. YENİ MAÇ TÜRLERİ Konuk Hakemden Tabut, Eldiven ve Ambulans maçlarına kadar, Backstage Brawl'da Süperstar desteği de dâhil olmak üzere WWE 2K24'te deneyimlenecek çok sayıda yeni maç türü var. MyRISE'DA KENDİNİZİ İSPATLAYIN Saf yeteneğinizi açığa çıkarın ve iki heyecan verici kariyer akışı ile erkek ve kadın kategorilerinden WWE yıldızlığına yükselişinizi anlatan orijinal hikâyelere yer veren MyRISE'de en büyük şampiyon olun. GRUBUNUZU OLUŞTURUN En sevdiğiniz WWE Süperstarlarını ve Efsanelerini MyFACTION'da bir araya getirin. Kartları ele geçirin, baskın bir grup oluşturun, çevrim içi çok oyunculu modda ve yepyeni dereceli hızlı oyunda kapışın. Ayrıca yeni sezon liderlik tablosunda tırmanırken heyecan verici ödüller kazanın! WWE EVRENİNİ KONTROL EDİN Genişletilmiş rekabet aksiyonları, yepyeni ara sahneler ve çift unvan maçları desteğiyle WWE 2K24'ün sanal alanı olan Universe modunda çekişmelere, haftalık gösterilere ve daha fazlasına imza atın! MyGM'DE BÜYÜK KARARLAR VERİN MyGM'de en üst sıralarda yer almak için rakiplere meydan okurken en büyük markaları ve Süperstarları kontrol edin. Daha fazla maç türünü, markaları ve yeni menajerleri keşfedin. Süperstarları markalar arasında takas edin, sözleşme kararları alın ve dramayı güçlendirin. Çocuk hesapları, çevrimiçi çok oyunculu mod ve diğer çevrimiçi özellikler de dahil olmak üzere, oyunun belirli bölümlerine erişemez. "Çocuk", yerel kanunlarda aksi belirtilmedikçe, 13 yaşın altındaki oyuncular anlamına gelir.