Bu ürün, 1/11/2024 tarihinden itibaren satın alınamayacaktır. NOT: WWE 2K23 oyununa yönelik tüm çok oyunculu sunucular 6/1/2025 tarihinden itibaren kapatılacaktır. Bu tarihten sonra çevrimiçi sunucu gerektiren oyun işlevlerinin hiçbiri çalışmayacaktır. Anılarda bir yolculuğa çıkın ve Prototype rolündeki John Cena, Leviathan rolündeki Batista, Randy Orton ve Brock Lesnar'ın geçmiş versiyonlarını içeren Ruthless Aggression Paketi ile ACIMASIZ BİR SALDIRGANLIK sergileyin. Ayrıca WrestleMania 22 arenası ve John Cena Legacy Championship'e erişim hakkı kazanın.