Bu ürün, 1/11/2024 tarihinden itibaren satın alınamayacaktır. NOT: WWE 2K23 oyununa yönelik tüm çok oyunculu sunucular 6/1/2025 tarihinden itibaren kapatılacaktır. Bu tarihten sonra çevrimiçi sunucu gerektiren oyun işlevlerinin hiçbiri çalışmayacaktır. Bray Wyatt'ın geri dönüşünü içeren yeni DLC paketiyle "kendin gibi olmanın keyfini sür"! Revel with Wyatt Paketi, ayrıca gizemli Uncle Howdy'nin bonus Süperstar olarak serideki ilk çıkışını, Human Wrecking Machine Zeus'u, NXT'nin Joe Gacy'sini, Blair Davenport'u ve WWE Süperstarı Valhalla'yı içeriyor. Her oynanabilir Süperstar kendi MyFACTION kartıyla birlikte geliyor. Revel with Wyatt Paketi, WWE 2K23 Season Pass'e dahildir.