Garipliklerle, harikalarla ve çok güçlü silahlarla dolu destansı bir maceraya çık! Biraz dengesiz Tiny Tina'yla hayat bulan bu kaotik ve fantastik dünyada mermiler, büyü ve kılıçlar çarpışıyor. Zalim Dragon Lord'u durdururken tuhaf canavarlarla ve ganimetlerle dolu zindanlarda çok sınıflı kahramanınla yağmala, ateş et ve ilerle. Herkes davetli. Sen de katıl, macera botlarını giy ve Kaosun Mükemmel Savaşçısı ol! SÜRPRİZLERLE DOLU FANTASTİK BİR DÜNYA Tiny Tina, kural tanımayan bu şahane masa oyunu diyarında senin başıbozuk rehberin olacak. Görkemli şehirlerin, küf kokan mantarlı ormanların, ürkütücü kalelerin olduğu devasa dünyayı keşfet! SİLAHLAR, BÜYÜLER VE DAHASI Coşkulu birinci şahıs savaşlarında güçlü silahlarla ve yıkıcı büyülerle kötüleri alt et. Ateş gücünle ağzı bozuk iskeletlerden, karada gezen köpekbalıklarından ve izbandut gibi elebaşlarından oluşan düşman birliklerini yok et. Tehlikeli zindanlara dal ve destansı ganimetten payını al! KÖTÜLERİ YENMEK İÇİN TAKIM OL Masada dik kafalı kaptan Valentine ve kurallarla kafayı bozmuş robot Frette de var. Dragon Lord'u alt etme görevin süresince lavta çalan Bardbarian ve biricik Fairy Punchfather gibi sıra dışı ve sempatik tiplerle karşılaşacaksın. KAHRAMANINI KİŞİSELLEŞTİR Envaiçeşit harika yeteneğin olduğu altı eşsiz karakter beceri ağacından karışık eşleştirme yapmanı sağlayan çoklu sınıf sistemiyle ayrıntılı olarak kişiselleştirebileceğin mükemmel kahramanı yarat. Seviye atla, ince ayarlar yap, cephaneliğini büyüt ve en iyi maceracı sen ol. KAOTİK İŞBİRLİĞİ MODUNDA BİR TAKIMA KATIL Hikâyenin keyfini tek başına çıkarabilir ya da en çok üç arkadaşınla birlikte takım olup çevrimiçi çok oyunculu modda veya aynı yerde ikiye bölünmüş ekranda oynayabilirsin. Ganimeti paylaş ya da en güzel ganimete tek başına kon. Nasıl oynayacağın sana kalmış!