Xbox One için WWE 2K23
Bu ürün, 1/11/2024 tarihinden itibaren satın alınamayacaktır. NOT: WWE 2K23 oyununa yönelik tüm çok oyunculu sunucular 6/1/2025 tarihinden itibaren kapatılacaktır. Bu tarihten sonra çevrimiçi sunucu gerektiren oyun işlevlerinin hiçbiri çalışmayacaktır. Genişletilmiş özellikler, muhteşem grafikler ve üst düzey bir WWE deneyimi. Roman Reigns, "American Nightmare" Cody Rhodes, Ronda Rousey, Brock Lesnar, "Stone Cold" Steve Austin ve daha pek çok ismi içeren geniş bir WWE Süperstarlar ve Efsaneler kadrosuyla ringe çıkın! 2K SHOWCASE: İNTERAKTİF SPOR BELGESELİ John Cena'nın tarihsel öneme sahip 20 yıllık WWE kariyerinin önemli anlarını ve en zorlu rakiplerini baştan sona oynayın. Ve ilk kez, Mr. Hustle, Loyalty & Respect'i alt etmeyi hedeflerken, WWE'nin tüm zamanların en iyileri arasında yer alan ünlü rakiplerin her birini oynayın. WARGAMES BAŞLIYOR! Hayranların favorisi olan aksiyon dolu WarGames, WWE 2K23'te ilk kez sahneye çıkıyor ve çift çelik kafesle çevrili yan yana iki ringde yürekleri hoplatan 3'e 3 ve 4'e 4 çok oyunculu bir kaos ortamı sunuyor! SENİN GÖSTERİN, SENİN SEÇİMLERİN MyGM ile haftalık bir gösterinin dizginlerini elinize alın ve marka üstünlüğü için rakip genel menajerlere karşı yarışın. Şimdi çok daha fazla GM, gösteri seçenekleri, çoklu sezonlar, genişletilmiş maç kartları ve 4'e kadar oyuncu için daha fazla maç türü sunuyor. TÜM KARTLAR SENİN ELİNDE Şimdi çevrim içi çok oyunculu seçeneği de olan MyFACTION'da, en iyi grubu oluşturmak ve küresel hakimiyet için rekabet etmek üzere WWE Süperstar ve Efsane kartlarını toplayın ve yükseltin! MyRISE'DA GELECEĞİNİ BELİRLE WWE'de sahneye ilk çıkışınız için perdelerin arasından geçin ve The Lock ve The Legacy gibi farklı hikâyeler boyunca verdiğiniz kararlarla bir WWE Süperstarı olarak kariyerinizi şekillendirin. BU EVREN TAMAMEN SENİN WWE Universe Modu; Süperstar kadroları, husumetleri, şampiyonları, haftalık gösterileri ve çok daha fazlası için WWE'nin sorumluluğunu üstlenmenizi sağlayan üst düzey bir sanal alan!