Xbox One için WWE 2K23 SuperCharger
Bu ürün, 1/11/2024 tarihinden itibaren satın alınamayacaktır. NOT: WWE 2K23 oyununa yönelik tüm çok oyunculu sunucular 6/1/2025 tarihinden itibaren kapatılacaktır. Bu tarihten sonra çevrimiçi sunucu gerektiren oyun işlevlerinin hiçbiri çalışmayacaktır. WWE 2K23 SuperCharger ile WWE Evrenindeki en büyük Efsanelere sahip olacaksınız. The Ultimate Warrior, Goldberg, Trish Stratus ve Hollywood Hogan'ın yanı sıra Halloween Havoc '97, RAW 2005, SummerSlam '88 ve daha pek çok geçmiş arena da dahil olmak üzere lansman sırasında mevcut olan TÜM WWE Efsanelerinin kilidini açın! WWE 2K23 SuperCharger, Season Pass içinde yer alır, Season Pass ise WWE 2K23 Deluxe ve Icon Edition'ın içinde yer alır.