Xbox One için WWE 2K23 Pretty Sweet Paketi
Bu ürün, 1/11/2024 tarihinden itibaren satın alınamayacaktır. NOT: WWE 2K23 oyununa yönelik tüm çok oyunculu sunucular 6/1/2025 tarihinden itibaren kapatılacaktır. Bu tarihten sonra çevrimiçi sunucu gerektiren oyun işlevlerinin hiçbiri çalışmayacaktır. WWE 2K23'ün en yeni DLC paketi, gösterişten hoşlanan dinamik tag team hayranları için "Fazlasıyla Tatlı". 2 kez RAW tag team şampiyonu olan Luke Gallows ve Karl Anderson, 2 kez NXT tag team şampiyonu ve eski NXT UK tag team şampiyonu olan Pretty Deadly (Elton Prince ve Kit Wilson) ve yükselen NXT yıldızı Tiffany Stratton'ın da aralarında bulunduğu Pretty Sweet Pack ile ringe çık. Her oynanabilir Süperstar, kendi MyFACTION kartıyla gelir. Pretty Sweet Paketi, WWE 2K22 Season Pass'e dahildir.