Xbox One için WWE 2K23 MyRISE Mega-Boost
Bu ürün, 1/11/2024 tarihinden itibaren satın alınamayacaktır. NOT: WWE 2K23 oyununa yönelik tüm çok oyunculu sunucular 6/1/2025 tarihinden itibaren kapatılacaktır. Bu tarihten sonra çevrimiçi sunucu gerektiren oyun işlevlerinin hiçbiri çalışmayacaktır. MyRISE Mega-Boost ile WWE 2K23'te durdurulamaz bir çıkış yapın. Derecenizi ve niteliklerinizi 200 ek Nitelik Puanı ile yükseltin. MyRISE Mega-Boost, Season Pass içinde yer alır, Season Pass ise WWE 2K23 Deluxe ve Icon Edition'ın içinde yer alır.