Xbox One için WWE 2K23 Bad Bunny Bonus Paketi
Bu ürün, 1/11/2024 tarihinden itibaren satın alınamayacaktır. NOT: WWE 2K23 oyununa yönelik tüm çok oyunculu sunucular 6/1/2025 tarihinden itibaren kapatılacaktır. Bu tarihten sonra çevrimiçi sunucu gerektiren oyun işlevlerinin hiçbiri çalışmayacaktır. WWE 2K23 Standard Edition için ön sipariş verin ve oynanabilir Bad Bunny karakteri ve Yakut MyFACTION kartı içeren Bad Bunny Bonus Paketine* erişim hakkı kazanın. Bad Bunny Bonus Paketi, WWE 2K23 Deluxe ve Icon Edition'ın içinde yer alır. *Ön sipariş bonus teklifi 16 Mart 2023'e kadar geçerlidir. Teklif, Bad Bunny Bonus Paketi içindir. Dijital ön siparişler için ürünlere otomatik olarak erişim hakkı verilecektir. Fiziksel ön siparişler için, ögeler kutuda verilen kod aracılığıyla oyun içinde kullanılacaktır. Şartlar geçerlidir.