Xbox One için Marvel’s Midnight Suns - The Hunger
Nadir görülen hastalığını tedavi etmek isteyen parlak biyokimyacı Dr. Michael Morbius, hayatta kalmak için kendisini yanlışlıkla, istemeden yaşayanların kanıyla beslenen yarasa benzeri bir varlığa dönüştürdü. Morbius şimdi Midnight Suns ile güçlerini birleştirmeli ve bir dizi yeni hikaye görevinde New York'u kasıp kavuran vampir tehdidiyle savaşmalıdır. Bu görevleri tamamlamak, Marvel's Midnight Suns Season Pass'te yer alan tüm DLC görevlere sahipsen ve tamamlamışsan, bir bonus görevi açmaya seni bir adım daha yaklaştıracak. Hydra, vampir salgını yetmezmiş gibi, dönüştürülmüş süper askerlerden oluşan bir filo oluşturmak için en sağlam birliklerine ölümsüzlük DNA'sı aşılamaya başladı. Morbius, tersine mühendislikle onların özelliklerini kullanarak güneş ışığına dayanabilmesini sağlayacak bir serum yaratmayı ummuştu, ama araştırması yanlış ellere geçerse tüm vampir türlerini durdurulamaz hale getirebilirdi. Morbius, geçmişte Blade ve Ghost Rider'la birlikte savaşan Midnight Suns ile iyi arkadaştır. Şimdi Morbius için kana susamışlığını bir kez daha dindirme ve bu yeni kötülüğün kökünü kazımaya yardım etme zamanı. Bu içerik Season Pass'e dahildir ve içeriğin oynanabilmesi için Marvel's Midnight Suns oyunu gerekir.