Xbox One için Marvel's Midnight Suns Digital+ Edition
KARANLIK ÇÖKTÜ. SAVAŞA HAZIR OL! Marvel's Midnight Suns Digital+ Edition ile Midnight Suns ekibinin görünümünü özelleştir! Digital+ Edition'da bulunanlar: - Marvel’s Midnight Suns oyunu - 11 Premium Görünüm Premium Görünümler: -Captain America (Future Soldier) -Captain Marvel (Mar-Vell) -Magik (Phoenix Five) -Nico Minoru (Sister Grimm) -Wolverine (X-Force) -Blade (Demon Hunter) -Captain America (Captain of the Guard) -Iron Man (Iron Knight) -Nico Minoru (Shadow Witch) -Ghost Rider (Spirit of Vengeance) -Magik (New Mutants) Not: Premium görünümler, karşılık gelen oyun içi karakterle kullanılmalıdır. Karakterlerin oyun içinde kilidinin açılması gerekebilir. Premium görünümler 1 Aralık 2022'ye kadar oyun içinde otomatik olarak teslim edilir. Şartlar geçerlidir. MARVEL'IN KARANLIK YÜZÜNÜ ORTAYA ÇIKAR Şeytani Lilith ve dehşet saçan sürüsü, Hydra'nın korkunç ordularıyla güçlerini birleştirdi. Marvel'ın karanlık yüzünü göstermesinin şimdi tam zamanı. The Hunter olarak senin görevin, tecrübeli Süper Kahramanlar ve tehlikeli doğaüstü savaşçılardan oluşan alışılmışın dışında bir ekibi zafere taşımak. Doctor Strange, Iron Man ve Blade gibi efsaneler, giderek artan kıyamet tehdidi karşısında farklılıklarını bir kenara bırakmayı başarabilecek mi? İttifaklar kurarak ve efsanevi Midnight Suns ekibine savaşlarda liderlik ederek dünyayı kurtarmak senin ellerinde. The Hunter'ın sana özel ve benzersiz bir versiyonunu oluşturmana izin veren yükseltilebilir karakterler ve becerilerle, Lilith'in ordusunu yeraltı dünyasına nasıl geri göndereceğini sen seçeceksin..