X-Ray Kişiselleştirme Paketi
X-Ray Kişiselleştirme paketindekileri içerir. Animasyonlu şeffaf silah kamuflajı, üç X-Ray temalı ağ, bir arama kartı ve bir amblem öğesiyle bir sonraki ses dalgasına geç.