X-Morph: Defense Survival Of The Fittest
Adrenalin dolu bu oyun modu için özel olarak hazırlanmış, 5 haritadan oluşan, yeni bir hayatta kalma operasyonu. İNGİLTERE: Evler ve kanallardan oluşan bir labirentte hayatta kalın. FİNLANDİYA: Kış çoktan geldi ve soğuktan başka düşmanlarınız da var. GÜNEY AFRİKA: Zifiri karanlık bir gece, patlamalarla aydınlanmayı bekliyor. HOLLANDA: Sakin ve huzurlu görünen bu yerde olabildiğince uzun süre hayatta kalın. FRANSA: Adeta metal canavarların mezarlığına dönmüş olan bir şehir labirenti.