WWE 2K23 Race to NXT Paketi Xbox One için
Bu ürün, 1/11/2024 tarihinden itibaren satın alınamayacaktır. NOT: WWE 2K23 oyununa yönelik tüm çok oyunculu sunucular 6/1/2025 tarihinden itibaren kapatılacaktır. Bu tarihten sonra çevrimiçi sunucu gerektiren oyun işlevlerinin hiçbiri çalışmayacaktır. Bir WWE Efsanesinden günümüzün NXT Süperstarlarına kadar içeren Race to NXT Paketi, NXT Süperstarları Tony D'Angelo, Trick Williams, Wendy Choo ve Diamond Mine'dan Ivy Nile'ın yanı sıra WWE Hall of Famer Harley Race'in de seriye girişiyle WWE 2K23'ü daha da güçlendiriyor. Oynanabilir her Süperstar kendi MyFACTION kartıyla birlikte gelir. Race to NXT Paketi WWE 2K23 Season Pass'e dahildir.