WS - Season Three - Stage Two Liveries
Bu Üçüncü Sezon araç görünüm paketi, yarışırken rakiplerinden farklı görünmen için özel araç görünümlerinden oluşan bir koleksiyon içerir. Bu tasarım, oyundaki çeşitli araçlar için mevcuttur ve bu araçların kullanılabildiği tüm oyun modlarında kullanılabilir.