WS - Lydden Hill, UK (Rallycross Track)
İngiltere'nin Kent kontluğunda bulunan Lydden Hill, 1967'de dünyadaki ilk Rallycross etkinliğine ev sahipliği yapmıştır; Vic Elford bu etkinliğe bir Porsche 911 ile katılmıştır. Lydden Hill artık geleneksel olarak British Rallycross Championship'in 2 turuna ve GRC Rallycross Europe'un Birleşik Krallık turuna ev sahipliği yapmaktadır.