Wreckfest Season Pass 2
Wreckfest'in 2. Sezonu, tek paket fiyatına benzersiz yeni arabalarla garajını genişletecek! Season Pass 2, 4 DLC Araba Paketi'ne ait 12 arabayı elde etmeni sağlıyor. İlk DLC "Getaway Car Pack" çıktı ve yaklaşık 2 ayda bir yeni bir araba paketi çıkacak.