WRC Generations - Citroën C4 WRC 2010
2007 ve 2010 yılları arasında Citroën C4 WRC, katıldığı 56 WRC rallisinden 36'sını kazandı. Bu yıllarda son derece baskın olan Sébastien Loeb, C4 ile Citroën için 34 galibiyet aldı. Loeb'ün halefi Sébastien Ogier de 2010'da ilk iki WRC ralli galibiyetini aynı araba ile aldı. Dönem için alışılmadık bir tasarıma fakat aynı zamanda olağanüstü bir performansa sahip olan bu araba, gelmiş geçmiş en popüler WRC ralli arabalarından biriydi.