1998 yılının markalar şampiyonu olan Mitsubishi Lancer Evo V, sürücüsü Tommi Mäkinen'i de aynı yıl pilotlar şampiyonluğuna taşımıştı. O yıl kariyerinin üçüncü şampiyonluğuna erişen Mäkinen bu arabayla dört yarış kazanmıştı. WRC 10'un Anniversary modu yarışı olarak DLC'de de yer alan Rallye Sanremo da bu yarışlardan biri idi.