Hemen kullanabileceğiniz 6 Crew kartı ile sizi zafere taşıyacak bir takım kurun ve kariyerinize hızlı bir başlangıç yapın. DLC içeriğinde ayrıca arabalarınızın görünümünü özelleştirmekte kullanabileceğiniz özel grafik paketi de var.