Wraithlord Scoop - Awesomenauts Assemble! Kostümü
Bu içerik Awesomenauts Assemble'da Scoop için bir kostümü açacaktır. Bu kostüm, yepyeni ve tamamen kişiselleştirilmiş seslendirmeler içermektedir.