World War Z - Sin City Apocalypse Episode
Las Vegas'ta geçen bu yeni hikâye bölümünde, yeni felaketzedeler zombilerle Las Vegas Bulvarı'nda ve bir kumarhanede savaşıyor! Salgının gölgesindeki Las Vegas'ta, yaşayan ölü sürüleri boş sokaklarda kol gezerken yaşayanlar kaçış yolu arıyor. Hayatta kalabilen dört kişi, tüm zorluklara karşın bir araya geliyor. Ünlü bir prodüktörden gelen SOS mesajını aldıktan sonra, ona ve belki de güvenli bir yere ulaşma umuduyla yola çıkıyorlar.