World of Warships: Legends—Kudretli Mutsu
Kudretli Mutsu ile rakiplerinizi toz duman edin! Muazzam 410 mm'lik toplarının safi güç bakımınında Seviye V'te eşi benzeri yok. Ayrıca Mutsu çok yakınına girmeye cüret eden tüm düşmanlarını şaşkına çeviren torpidolar da taşıyor. Paket içeriği: - Seviye V Mutsu - 7 Günlük Premium - 10x Tip 1 Kamuflaj - 37.000 Komutan DP'si! - Bonus: 10x nadir gemi desteği Koleksiyonunuzda zaten Mutsu varsa telafi olarak 15.000.000 Kredi alacaksınız. Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Bazı içerikler, örneğin gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işaretleri ile üsler, sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabilir.