World of Warships: Legends —Süper Dretnot
Rakiplerinizin karşısına bizzat Valide Hanım Warspite ile çıkın! 15 inçlik (381 mm) toplarıyla düşmanların işini bitirmek pek bir kolay! Paket içeriği: İngiliz Seviye V Premium Warspite zırhlısı 7x Tip 1 kamuflaj 7x Avcı kamuflajı 10x "Tip 3 – Cadılar Bayramı" kamuflajı 3 günlük Premium Hesap 37.000 Komutan DP'si Koleksiyonunuzda zaten Warspite varsa telafi olarak 15.000.000 Kredi alacaksınız. Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Bazı içerikler, örneğin gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işaretleri ile üsler, sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabilir.