World of Warships: Legends — Önder Ol
Yanında bir set Takviye ve biraz da Premium Hesap süresiyle gelen rastgele bir Amerikan Komutanı ile kadronuzu güçlendirin! Paket içeriği: 1x Amerikan Komutan kasası 3 günlük Premium Hesap 7x Nadir Savaş Takviyesi 7x Nadir Genel DP Takviyesi 7x Nadir Gemi DP'si Takviyesi 7x Nadir Kredi Takviyesi 7x Nadir Komutan DP'si Takviyesi Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işaretleri ile üsler gibi içeriklerin sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabileceğini unutmayınız. Bu DLC'yi sadece bir kez alabilirsiniz.