World of Warships: Legends — Okyanus Furyası
Bu bir ilk: Ayrıcalıklı Milwaukee kruvazörünü beraberinde daha fazla malzeme ile bu özel hazırlanmış sette kapın. Okyanuslar sizi bekliyor! Paket içeriği: Amerikan Seviye II Premium Milwaukee kruvazörü 7 günlük Premium Hesap 1.500.000 kredi Koleksiyonunuzda zaten Milwaukee varsa telafi olarak 1.500.000 Kredi alacaksınız. Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Bazı içerikler, örneğin gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işaretleri ile üsler, sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabilir.