World of Warships: Legends —Kudretli Başlangıç
Yeni Başlangıç Paketi karşınızda! Birçok oyun içi ürünüyle desteklenmiş Seviye III Yūbari kruvazörünü kapın ve açık denizlerde nefes kesici anlar yaşamaya hazırlanın! Paket içeriği: Japon Seviye III Premium Yūbari kruvazörü 7 günlük Premium Hesap 15x Nadir Savaş Takviyesi 15x Nadir Genel DP Takviyesi 15x Nadir Gemi DP'si Takviyesi 15x Nadir Kredi Takviyesi 15x Nadir Komutan DP'si Takviyesi 3.000.000 kredi Koleksiyonunuzda zaten Yūbari varsa telafi olarak 5.625.000 Kredi alacaksınız. Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Bazı içerikler, örneğin gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işaretleri ile üsler, sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabilir.