Yeni başlangıç paketimiz şimdiden karşınızda! İngiliz Seviye VI Premium Nelson zırhlısını kapın, onu bir yığın oyun içi ürünüyle güçlendirin ve nefes kesici deniz maceralarına atılmaya hazır olun! Paket içeriği: İngiliz Seviye VI Premium Nelson zırhlısı 5 günlük Premium Hesap 15x Nadir Savaş Takviyesi 15x Nadir Genel DP Takviyesi 15x Nadir Gemi DP'si Takviyesi 15x Nadir Kredi Takviyesi 15x Nadir Komutan DP'si Takviyesi 15x Tip 4 kamuflajı 12x Union Jack kamuflajı 5x Terfi Emri 1x İşaret 500 doblon 500.000 kredi Koleksiyonunuzda zaten Nelson varsa telafi olarak 18.750.000 Kredi alacaksınız. Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Bazı içerikler, örneğin gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işaretleri ile üsler, sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabilir.