World of Warships: Legends — Kiralık Yağmacı
İngiliz'e dönüşmüş bir ABD Donanması Muhribi! Akıl almaz bir şey! Campbeltown şaşırtıcı derecede kuvvetli torpidolarla donatılı olan ender bir muhrip, onu sakın hafife almayın. Paket içeriği: - Campbeltown Seviye 2 gemi - 3 Premium Gün - 37.000 Mürettebat DP Bu pakette bonus olarak 10 Cadılar Bayramı kamuflajı da yer alıyor! Eğer Campbeltown'a zaten sahipseniz, telafi olarak aşağıdakileri alırsınız: 1.500.000 kredi Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Bazı içerikler, örneğin gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işaretleri ile üsler, sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabilir.